4 ciekawe fakty na temat drukarni

Dodane: 10-11-2017 03:05
4 ciekawe fakty na temat drukarni naklejki reklamowe

Rodzaje poligrafii młodzieżowej

Młodzież w wieku szkolnym posiada swoje bardzo charakterystyczne zainteresowania i wymagania wobec prezentowanych jej produktów. Wobec tego producenci różnego rodzaju przedmiotów kupowanych przez młodzież starają się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom młodych osób. Wiedzą oni bardzo dobrze, że młodzież chcąc czy nie chcąc spędza bardzo dużo czasu nad książkami. Wobec tego starają się o to, aby książki i inne produkty szkolne posiadane przez młodzież posiadały nie tylko bardzo wysokość jakość merytoryczną, ale również pozostawały bardzo atrakcyjne pod względem wizualnym. Bardzo duża waga przywiązywana jest więc do tworzenia poligrafii młodzieżowej. Jedną z cech takiej poligrafii jest fakt, że łączy ona atrakcyjność z zastosowaniem bardziej stonowanych kolorów.


Innym zastosowaniem mapy rastrowej jest wykorzystanie

Mapa rastrowa ? bitmapa będąca cyfrową reprezentacją mapy wykonanej w konkretnej skali i odwzorowaniu kartograficznym. Najczęściej tworzona poprzez skanowanie map analogowych (papierowych lub foliowych).

Ze względu na stałą rozdzielczość mapy rastrowej nadaje się ona do odwzorowania małych obszarów, dla których nie występuje w stopniu istotnym zniekształcenie charakterystyczne dla wybranego odwzorowania kartograficznego.

Mapa taka może być przydatna, gdy zachodzi potrzeba wykonania komputerowego projektu (na przykład budowlanego) w sytuacji, w której nie dysponujemy mapą wektorową danego obszaru. Innym zastosowaniem mapy rastrowej jest wykorzystanie jej w amatorskich urządzeniach GPS z wyświetlaczem LCD. Wreszcie poprzez wykonanie wektoryzacji można z mapy rastrowej otrzymać mapę wektorową.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Mapa_rastrowa


Sklepowe naklejki reklamowe

Naklejki reklamowe rozdawane są w różnego rodzaju miejscach. Jednym z miejsc ich rozdawania są sklepy. Funkcje naklejek sklepowych są dość oczywiste. Służą one do reklamowania nowych produktów i sprawiania, że te produkty, które już od dłuższego czasu są sprzedawane znowu wzbudzają większe zainteresowanie wśród klientów. Dzięki temu mogą one znowu dobrze się sprzedawać, a ich sprowadzanie do sklepu staje się opłacalne. Jednocześnie można zauważyć, że wprawdzie sklepowe naklejki reklamowe rozdawane są przede wszystkim na terenie sklepów, to jednak mogą być one rozdawane również pod sklepami oraz w różnych miejscach miasta, w których spotykana jest duża ilość potencjalnych klientów. Wszystko to sprawia, że rozprowadzanie sklepowych naklejek reklamowych jest bardzo opłacalne.